09.09.2010 07:29
Navigation
· Forside
· Debatforum
· Artikler
· Downloads
· FAQ
· Links
· Nyheder
· Kontakt
· Søg
Users Online
· Guests Online: 2

· Members Online: 0

· Total Members: 1,331
· Newest Member: TayfunPrebsi
Annonce
View Thread
Voipsnak.dk » IP-telefoni » Udbydere
 Print Thread
Gizmo - Gratis for alle... Sådan da.
hermanR
derimod har jeg et SIP Number (1747xxxxxxx)
Hej Thomas, På en måde har du nok ret. Det er nok ikke et telefonnummer, fordi teleselskaberne i USA anerkender vidst ikke 747 som områdenummer. Men er der ikke noget om at en del amerikanske VoIP udbydere snuppede det ledige områdenummer 747 for at få anerkendt det som tilhørend IP-telefoni?

Det er muligt at Bonjour ikke anvendes for alle der kører med Gizmo softphone, jeg ved ikke, hvad Gizmo laver med Bonjour. - Jeg er enig med kritikerne på internettet i at SIPphone her snyder en sikkerhedsrisiko ind ad bagdøren. – Hos Apple har jeg også læst deres white paper om Bonjour. Apple roser selvfølgelig deres egen idé til at være verdens mest sikre måde at få alt slags deling på kryds og tværs.

Hvis andre er lige så paranoia som jeg med sikkerhed: I DOS kan man skrive

netstat –a

så vil man kunne se om port 5353 er i brug. Ser man mDNSResponder, i Wndows Task Manager, under Processes, så har man Bonjour kørende.
Fællesantenne Family Mix - Intertex IX67, snom 360, Portech MV-370 GSM Gateway, (SPA-3000) & Fritz!Box Fon ATA - (Musimi), Fonet, (Gratissip), (Sipbroker) - ENUM - Har også kørt lidt m. SPA-2100, Grandstream BT-101 og HT-286, m. Epygi Quadro produkter, samt m. en række SoftPhones

http://aovnet.dk
hermanR
Thomas Clausen har gjort det igen Smile

Denne gang med en flot Gizmoguide
Fællesantenne Family Mix - Intertex IX67, snom 360, Portech MV-370 GSM Gateway, (SPA-3000) & Fritz!Box Fon ATA - (Musimi), Fonet, (Gratissip), (Sipbroker) - ENUM - Har også kørt lidt m. SPA-2100, Grandstream BT-101 og HT-286, m. Epygi Quadro produkter, samt m. en række SoftPhones

http://aovnet.dk
kriller
Mht. Gizmo er der så nogen der er stødt på problematikken om at man skal være en "Active User" for at kunne benytte "All Calls Free Plan"?

Thomas Clausen
Nej. Jeg har brugt det meget til min familie, som i hvert fald ikke er active Users men er oprettet. Gizmo har endnu ikke afbrudt en samtale...

http://www.voipbloggen.dk
Jump to Forum:
Login
Username

Password

Not a member yet?
Click here to register.

Forgotten your password?
Request a new one here.
Nyhedsbrev
Modtag ugens indlæg fra Voipsnak hver mandag.
Member Poll
Kunne du finde på at ringe ud via din Gmail?

Yes sir
Yes sir
60% [3 Votes]

Kun hvis je kan konfigurere min adapter med det
Kun hvis je kan konfigurere min adapter med det
40% [2 Votes]

Hell no
Hell no
0% [0 Votes]

Ahh, hva´for en fisk?!?
Ahh, hva´for en fisk?!?
0% [0 Votes]